Zondag 27 en maandag 28 september was het zover: de 16e editie van ShowUP . De inkoopbeurs voor woonaccessoires en cadeauartikelen. Dit maal was de beurs op een nieuwe locatie: in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch. Er waren veel nieuwe merken en productlanceringen. Daarnaast was er aandacht voor duurzaamheid. Een thema dat gedurende de beurs steeds terugkwam. We zijn super trots dat wij onderdeel waren van deze toffe inkoopbeurs!

Onze misse voor deze beurs: een compleet nieuwe look 'n feel. En dat is gelukt! Wat hebben we een overweldigend aantal reacties gehad op onze stand. Home sweet home is de trend van deze tijd. We proberen dit cosy gevoel uit te stralen op onze stand. Niet alleen door een hippe, eigentijdse ambiance, maar meer nog door onze fashionable producten, die van een huis een thuis maken. Denk bijvoorbeeld aan het merk Gingko. Moderne technologie geïntegreerd in een verfijnd design, voegt nét dat beetje extra cachet toe aan het leven.
Ook presenteerden we één van onze nieuwste merken: de fijne beautyaccessoires van Otis Batterbee.

Ondanks alle coronamaatregelen en -beperkingen, was het voor ons een geslaagde beurs. De nieuwe locatie was boven verwachting goed. Er was veel (en goed!) licht, de luchtzuivering en -klimaat waren goed. De centraal gelegen plaats was een bijkomend pluspunt.
Al met al zijn we erg tevreden over deze editie van ShowUP .